kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۳۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
حجابی که محدودیت نیست
 سال 1398 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «کیمیا علیزاده: به‌خاطر محدودیت لباس نمی‌توانستم عملکرد خوبی نشان دهم! ۱۴۰۳؛ کیمیا علیزاده در المپیک پاریس به حریف ایرانیِ محجبه خود باخت.»
آدرس غلط ندید
 کاربر دیگری نوشت: «اونی که به مدال برنز کیمیا علیزاده اندازه سه تا طلا جایزه داد جمهوری اسلامی بود، اونی که به کشورش و پرچمش پشت کرد کیمیا بود؛ اونی هم که باوجود حمایت‌ها به نظام لگد زد و سیاه‌نمایی کرد و گفت که سرکوب شده، علیزاده بود! خلاصه طوری وانمود نکنید که انگار پناهنده شدن طرف، تقصیر نظامه!»
پرچمی که بالاست
 سیده راضیه حسینی: «ورزش قهرمانی زنان ایران تمام‌قد مدیون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حمایتای صریح ایشونه؛ هم مقابل جریان غربگرا و فمینیست که دنبال به ابتذال‌کشیدنه، هم مقابل جریان تحجّر که دنبال حذف و تخطئه‌ست. پرچم رهبر عالیِ ایران، بالاست.»
افتخاری دیگر از دانشمندان جوان ایرانی
 موسوی با انتشار این تصویر نوشت: «این عکسی که می‌بینید دستگاه دیالیز سلول‌های سرطانی در گردشِ که هدف تشخیص و درمان داره! فقط یه نکته مهم داره: با افتخار برای اولین بار در جهان توسط ایران ساخته شده!».
کابوس اسرائیل
 فارس پلاس با انتشار این تصویر نوشت: «چرا از او به عنوان کابوس اسرائیل یاد می‌شود!؟ او سال ۲۰۲۱ محکوم به ۴ حبس ابد در زندان‌های اسرائیلی‌ها بود، و در حین یک سخنرانی زنده رو به اسرائیل گفت، مگه نمی‌خواید من رو بکشید؟ من حالا پیاده به خونه خودم برمی‌گردم اگر می‌تونید، بکشید! سپس او به این شکل به خانه برگشت و مردم در حین راه با او هم مسیر شدند.»